Zwroty, wymiany, reklamacje

Jak dokonać zwrotu?

Twojemu maluszkowi nie spodobał się nasz produkt? Nie ma powodów by się smucić, każdy zakupiony towar w prettykids.pl możesz zwrócić nie podając przyczyny. Pamiętaj jednak, że na zwrot masz 30 dni od daty odebrania przesyłki, a towar musi posiadać wszelkie metki oraz nie nosić śladów użytkowania, inaczej zwrot nie zostanie przyjęty. Postępuj według poniższej instrukcji:

1. W ciągu 30 dni od daty dostarczenia przesyłki odeślij produkt na adres:

prettykids.pl
ul. Łabędzia 30/42
71­-453 Szczecin

lub możesz go odesłać do nas za darmo przez Paczkomaty Inpost – Dodaj zwrot

2. Wraz z produktem wyślij wydrukowany i wypełniony formularz zwrotu (pobierz). Formularz musi być podpisany, inaczej zwrot nie będzie uznany. Do formularza dołącz również dowód zakupu lub jego kopię.

3. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu odeślemy pieniądze za zakupiony towar wraz z kosztami wysyłki na konto bankowe podane w formularzu w ciągu maksymalnie 7 dni kalendarzowych od otrzymania przesyłki. Pamiętaj, że koszty przesyłki są zwracane tylko i wyłącznie przy zwrocie wszystkich zakupionych produktów w danym zamówieniu, a maksymalna kwota zwracana za przesyłkę to 6 zł. (jest to najmniejszy dostępny koszt dostawy w sklepie prettykids.pl)

 

Jak dokonać wymiany?

Wymiana jest podobna do zwrotu, jednak zamiast pieniędzy za zwracany towar otrzymujesz wskazany przez siebie produkt. Postępuj według poniższej instrukcji:

1. W ciągu 30 dni od daty dostarczenia przesyłki odeślij produkt na adres:

prettykids.pl
ul. Łabędzia 30/42
71­-453 Szczecin

lub możesz go odesłać do nas za darmo przez Paczkomaty Inpost – Dodaj zwrot

2. Wraz z produktem wyślij wydrukowany i wypełniony formularz wymiany (pobierz). Formularz musi być podpisany, inaczej zwrot nie będzie uznany. Do formularza musi być również dołączony dowód zakupu lub jego kopia.

3. Złóż zamówienie na wybrany przez Ciebie produkt na wymianę, w ten sposób dokonasz jego rezerwacji. W uwagach do zamówienia wpisz tekst „Wymiana do zamówienia nr….”

4. Po pozytywnym rozpatrzeniu zwrotu poinformujemy Cię mailowo:
– jeśli produkt na wymianę jest droższy, jaką kwotę musisz dopłacić by zamówienie zostało zrealizowane,
– jeśli produkt na wymianę jest tańszy, jaką kwotę zwrócimy na konto bankowe podane w formularzu w terminie maksymalnie 7 dni od daty mailowego potwierdzenia zwrotu.

 

Jak dokonać reklamacji?

Każdy produkt w prettykids.pl jest objęty dwuletnią gwarancją. Pamiętaj, że gwarancją nie są objęte uszkodzenia mechaniczne, lub wynikające z niewłaściwego użytkowania produktu.

1. Prześlij produkt na adres:

prettykids.pl
ul. Łabędzia 30/42
71­-453 Szczecin

lub do Paczkomatu InPost
Paczkomat – SZC10A, ul. Przyjaciół Żołnierza 128, 71-670 Szczecin

Przesyłki na inny paczkomat lub wysłane za pobraniem nie będą odbierane.

2. Wraz z produktem wyślij wydrukowany i wypełniony formularz reklamacyjny (pobierz). Formularz musi być podpisany, inaczej reklamacja nie będzie rozpatrywana. Do formularza dołącz również dowód zakupu lub jego kopię.

3. Reklamacje rozpatrywane są w przeciągu 14 dni od daty otrzymania przez nas przesyłki.

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji:
– odeślemy naprawiony produkt,
– jeśli uszkodzenie jest trwałe lub naprawa przewyższa wartość danego produktu, odeślemy nowy produkt,
– jeśli takiego produktu nie posiadamy w magazynie, zwrócimy pieniądze na konto w ciągu maksymalnie 7 dni.

W przypadku negatywnie rozpatrzonej reklamacji odeślemy produkt na własny koszt.

 

Formularze do pobrania: zwrotu, wymiany, reklamacji.
Jeśli nie masz możliwości wydrukowania formularza, możesz go napisać ręcznie, zachowując jednak całą treść dokumentu.