Regulamin

sklepu internetowego prettykids.pl

I. Postanowienia ogólne
1. Sklep internetowy prettykids.pl prowadzony jest przez firmę MJB Maciej Bartczak, ul. Łabędzia 30/42, 71-453 Szczecin, NIP 852-238-37-25, REGON 320462840 [dalej Administrator] zarejestrowany przez Prezydenta Miasta Szczecin pod numerem P/046342/08 w dniu 1.03.2008r.
2. Niniejszy regulamin [dalej Regulamin] określa zasady korzystania (zakładanie konta, logowanie, składanie zamówień i tym samym zawieranie umów sprzedaży) ze sklepu internetowego prettykids.pl [dalej Sklep]. Niniejszy Regulamin jest dostępny w formie elektronicznej, oraz w formie do wydruku w stopce Sklepu pod linkiem Regulamin.
3. Każda osoba fizyczna, prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną [dalej Klient], która zakłada konto i składa zamówienie staje się klientem Sklepu i tym samym potwierdza akceptację Regulaminu sklepu.

II. Zasady korzystania
1. Warunkiem korzystania ze Sklepu jest rejestracja oraz akceptacja niniejszego Regulaminu.
2. W przypadku podania nieprawdziwych lub nieaktualnych informacji Administrator może pozbawić Klienta możliwości korzystania ze Sklepu, zwłaszcza jeśli narusza to dobra osób trzecich, innych klientów sklepu, lub dobre imię prowadzącego serwis prettykids.pl.
3. Korzystanie ze Sklepu jest możliwe za pośrednictwem stanowiska komputerowego lub urządzeń mobilnych. Korzystanie z serwisu jest możliwe przy dostępie do internetu, oraz odpowiedniego oprogramowania (przeglądarka internetowa). Każdy Klient jest zobowiązany we własnym zakresie uzyskać możliwość dostępu do powyższych urządzeń.

III. Składanie zamówień
1. Zamówienia internetowe można składać jedynie poprzez stronę internetową www.prettykids.pl przez całą dobę.
2. Składanie zamówienia odbywa się poprzez dodanie wybranego produktu do koszyka, wybrania opcji dostawy oraz metody płatności. Klient ma możliwość modyfikacji każdego z tych elementów do momentu potwierdzenia zamówienia poprzez naciśnięcie przycisku „Zamawiam i płacę”.
3. Złożenie zamówienia i kliknięcie przycisku „Zamawiam i płacę” przez Klienta jest jednoznaczne z zawarciem umowy sprzedaży ze Sklepem.
4. Po złożeniu zamówienia Klient otrzyma wiadomość droga elektroniczną, zawierającą informacje takie jak: numer zamówienia, wybrane produkty, koszty dostawy, forma zapłaty, kwota do zapłaty brutto.
5. Klient wraz z przesyłką otrzyma dowód zakupu.
6. W przypadku braku zapłaty za zamówione produkty, obsługa Sklepu anuluje zamówienie Klienta w terminie 5 dni od daty jego złożenia.
7. Wszystkie ceny podane na stronie internetowej są cenami brutto i zawierają podatek VAT.

IV. Opcje i koszty dostawy
1. Wysyłka produktów zamawianych w Sklepie obejmuje wyłącznie obszar Rzeczypospolitej Polskiej.
2. Sprzedawca zobowiązuje się wysłać zamówione produkty w ciągu 48h (w dni robocze) od momentu zaksięgowania przelewu (przedpłata) lub od momentu złożenia zamówienia z płatnością przy odbiorze. W przypadku nastąpienia czynników zewnętrznych uniemożliwiających wysyłkę zamówienia w terminie 48h, Klient zostanie niezwłocznie o tym fakcie poinformowany.
3. Wysyłka produktów odbywa się poprzez:
– Paczkomaty InPost – na adres paczkomatu wybranego przez Klienta, termin realizacji gwarantowany przez dostawcę to 1-2 dni robocze od dnia nadania przesyłki. Koszt wysyłki wynosi 6zł przy przedpłacie oraz płatności przy odbiorze (pobranie).
– Przesyłka polecona ekonomiczna – dotyczy wyłącznie przedpłaty i może być użyta wyłącznie przy zakupie jednego produktu z oferty. Koszt wysyłki wynosi 6zł. Brak gwarancji co do terminu realizacji dostawcy.
– Kurier Pocztex 48 – na adres wskazany przez Klienta, termin realizacji gwarantowany przez dostawcę to 48h w dni robocze. Koszt wysyłki wynosi 12zł przy przedpłacie, oraz 16zł przy płatności przy odbiorze (pobranie).
– Kurier DPD – na adres wskazany przez Klienta, termin realizacji gwarantowany przez dostawcę to 48h w dni robocze. Koszt wysyłki wynosi 15zł przy przedpłacie.
4. Wszystkie informacje związane z kosztami i czasem wysyłki dostawy są dostępne dla Klienta w karcie produktu, w trakcie składania zamówienia oraz pod tym adresem: Link.

V. Formy płatności
1. Wszystkie ceny podane na stronie są cenami brutto podanymi w złotych polskich, Sklep akceptuje dwie formy płatności:
– Przelew bankowy (przedpłata) – przelew na konto sklepu: mbank, 47 1140 2004 0000 3402 7642 0609, MJB / ul. Łabędzia 30/42 / 71-453 Szczecin.
– Płatność przy odbiorze (pobranie) – Klient płaci przy odbiorze towaru.

VI. Prawo odstąpienia od umowy sprzedaży (zwrot towaru)
1. Każdy Klient ma prawo odstąpić od umowy sprzedaży zawartej na odległość w terminie 30 dni od daty otrzymania przesyłki bez podania przyczyny. Zwracany przez Klienta towar powinien zostać opakowany w sposób zapewniający brak uszkodzeń w czasie transportu. Towar powinien być zwrócony wraz z kompletem metek i pełnym wyposażeniem oraz w miarę możliwości w oryginalnym opakowaniu. Do przesyłki należy dołączyć formularz zwrotu (dostępny tutaj: Pobierz, lub możesz go napisać ręcznie, zachowując jednak całą treść dokumentu), dowód zakupu lub jego kopię i odesłać na adres sklepu:
prettykids.pl,
ul. Łabędzia 30/42
71-453 Szczecin
z dopiskiem „Zwrot”
2. Zwrot przesyłki nie zostanie przyjęty jeśli okaże się, że zwrócony towar nosi ślady użytkowania, posiada uszkodzenia mechaniczne lub gdy występują w nim braki elementów, które stanowią jego integralną część, zgodnie z Ustawą z dnia 30 maja 2014r. o prawach konsumenta (Dz. U. poz. 827). Cała procedura jest opisana szczegółowo tutaj: Link.
3. Sprzedawca dokłada wszelkich starań, żeby towar prezentowany na stronie był identyczny ze stanem fizycznym, a opis produktu oraz zdjęcia oddawały jego wygląd i właściwości. W przypadku stwierdzenia niezgodności produktu z informacją na stronie Klient ma prawo odstąpić od umowy ze Sprzedawcą.
4. W przypadku odstąpienia od umowy, Sklep zwraca wszystkie otrzymane przez Klienta płatności – koszty produktu, oraz całkowite koszty wysyłki poniesione przy zamówieniu (jednak nie więcej niż 6zł. – jest to najniższy dostępny koszt dostawy w Sklepie). Koszty wysyłki są zwracane wyłącznie przy zwrocie całkowitym, czyli wszystkich produktów z zamówienia. Sklep nie zwraca kosztów przesyłki zwrotu poniesionych przez Klienta, chyba że klient dokona zwrotu poprzez Paczkomaty Inpost korzystając z formularza dostępnego na stronie: Zwrot gratis.
5. Zwrot należności nastąpi niezwłocznie, nie później niż w terminie siedmiu (7) dni.
6. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności poprzez przelew bankowy, który nie wiąże się dla Klienta z żadnymi kosztami.
7. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

VII. Reklamacje
1. Każdy produkt dostępny w Sklepie jest nowy, nieużytkowany i wolny od wad oraz objęty jest dwuletnim (2) okresem gwarancyjnym, od momentu wydania produktu.
2. Sprzedawca nie jest producentem towarów prezentowanych na stronie.
3. Gwarancja Sprzedawcy nie obejmuje uszkodzeń mechanicznych, lub wynikających ze złego użytkowania produktu. Gwarancji nie podlegają uszkodzenia mechaniczne, takie jak rozdarcia, obtarcia, rozcięcia itp. oraz uszkodzenia powstałe w wyniku niedbałego, niewłaściwego lub niezgodnego z przeznaczeniem użytkowania.
4. Reklamacje należy złożyć drogą pocztową lub inną formą przesyłki, poprzez odesłanie reklamowanego towaru  z pełnym wyposażeniem wraz z formularzem reklamacyjnym pobranym ze strony Sklepu (dostępny tutaj: Pobierz, lub możesz go napisać ręcznie, zachowując jednak całą treść dokumentu) oraz dowodem zakupu lub jego kopia na adres Sklepu:
prettykids.pl,
ul. Łabędzia 30/42
71-453 Szczecin
z dopiskiem „Reklamacja”
5. Reklamacja będzie rozpatrzona przez Sprzedawcę w terminie 14 dni od daty przyjęcia przesyłki.
6. O wyniku reklamacji Klient zostanie poinformowany drogą mailową.
7. Więcej szczegółów dotyczących przebiegu reklamacji dostępnych tutaj: Link.

VIII. Ochrona danych osobowych
1. Każdy Klient zakładający konto w Sklepie lub dokonujący zamówienia wyraża zgodę na przetwarzanie jego danych osobowych zgodnie z Ustawą z dnia 27.08.1997r. (Dz. U. z 2002r., Nr 101, poz. 923 ze zm.) o ochronie danych osobowych w celu realizacji zamówienia i innych czynności związanych z obsługą klienta w Sklepie.
2. Każdy Klient zakładający konto w Sklepie lub dokonujący zamówienia wyraża zgodę na otrzymywanie drogą elektroniczną informacji o czynnościach wykonywanych przez sklep w celu realizacji zamówienia i innych czynności związanych z obsługą klienta w Sklepie.
3. Wszelkie informacje związane z ofertą handlową lub działaniami marketingowymi Sklepu będą wysyłane wyłącznie po wyraźnym wyrażeniu zgody przez Klienta, zgoda taka nie jest powiązana z akceptacją Regulaminu.
4. Administrator Sklepu gromadzi dane podane przez Klienta, który może je w każdej chwili edytować, lub żądać ich usunięcia poprzez wysłania informacji drogą elektroniczną. Po otrzymaniu takiego żądania, Administrator niezwłocznie usunie wszystkie dane Klienta.
5. Administrator Sklepu dołożył wszelkich starań, aby gromadzone dane klienta były chronione w sposób należyty i zgodny z obowiązującymi przepisami.

IX. Postanowienia końcowe
1. Niniejszy Regulamin wszedł w życie 20.02.2016r., Sprzedawca zastrzega sobie prawo do zmian w Regulaminie związanymi ze zmianami prawa, opcji dostawy lub wprowadzenia innych form płatności.
2. Każdego Klienta obowiązuje Regulamin, z dnia którego składał zamówienie na stronie.
3. Jeśli Klient nie wyraża zgody na zmiany zachodzące w regulaminie, może żądać usunięcia konta w Sklepie poprzez wysłanie takiej informacji drogą elektroniczną do Sprzedawcy.
4. Wszystkie zdjęcia i opisy produktów wykonywane są przez firmę prettykids.pl, kopiowanie ich bez zgody właściciela praw autorskich jest naruszeniem Ustawy o ochronie praw autorskich i prawach pokrewnych (Dz.U. 1994 nr 24 poz. 83).

.async-hide { opacity: 0 !important}